سلاله جونیسلاله جونی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

سلاله جونی نی نیه خوش قدم

معرفی خانواده 15 نفره

1392/3/6 15:31
202 بازدید
اشتراک گذاری

جیگرو سلامanimated smiley faces for orkut, myspace, facebook

بالاخره بابایی قرار مهمونی و گذاشتو به بابایی قاسم که بابای منه و آقاجون عسگری معروف به محمد که بابای بابایی هست گفت .راستی یه توضیح کوچیک بدم بهت که تو نوه ی اول بابایی قاسم میشی و نوه ی چهارم آقاجون عسگری.واسه ی اینم گفتم آقاجون عسگری ، چون نوه های دیگه اینطوری صدا میکنن منم اینطوری واست نوشتم باید ببینم شما بزرگ شدی چی صدا میکنی  پدر بزرگهاتو ،من که دوس دارم قشنگترینهارو انتخاب کنی آخه همشون ماهن.راستی شما دو تا مادربزرگ هم داری که مامان خودم میشه مامانی رباب و مامان بابایی میشه مامانی عفت ، که البته دوس ندارم از کلمه مامانی استفاده کنی چون اونوقت با من مامانیت اشتباه میشم البته اینو واسه تلفظ و شناسایی راحت خودت میگم وگرنه هرچی دوس داری میتونی صدا کنی.آخه بعدا شاید دچار اشتباه بشی مثلا بگی بابایی امین و بابایی قاسم....ولی خودمونیما بابا امین چق برازنده باباییته.....خب حالا میرسیم به دایی ها که دو تا دایی ناز داری به نامهای دایی میثم و دایی امیرحسین معروف به ماهان .ماهان که تو روز خواستگاری وقتی بابایی جواب مثبت گرفت بلند پرید بالا و گفت آخ جون یعنی دایی شدم؟و همه خندیدن..میثمم که خیلی خوشحال میشه فقط میدونم اونقد بروز نمیده آخه خیلی توداره.میرسیم به عموهای نازنین و رشید و قد بلندت...البته دایی هاتم قدشون بلنده ها...تو چی بشی...ای جوووووووووووووونم..

مامانی عفت کلا چهار تا پسر داره که بدون بابایی شما سه تا عموی ناز داری به نامهای عمو علی ،عمو امیر،عمو افشین که فقط عمو افشینت مجرده،و بقیه متاهل هستن، خانومهای خانومی دارن که میشن زن عمو هات به نامهای زن عمو حمیده سادات و زن عمو زهرا که همشون منتظرن ما خبر بدیم  دوباره زن عمو شدن.راستی شما 2 تا دختر عموی شیطون و یه پسر عموی فسقلی و یه تو راهی هم داری که اسماشون زینب خانوم و ثنا خانوم و محمد خان و ... هستfamily animations eating Thanksgiving dinner که همش میان در گوش  من و میگن زن عمو....یکم به مامانمون میشه حسودی کنی؟نمیشه شماهم نی نی داشته باشی؟نمیدونن که قراره یه نی نیه خوشکل واسشون بیارم.این بود خانواده ماشالا پرجمعیت 16 نفره ی مامان نگار و بابا امین.امیدوارم بیشتر از این بشن...دیگه خسته شدم مامانی میرم استراحت کنم....به خدا می سپرمت عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)