سلاله جونیسلاله جونی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

سلاله جونی نی نیه خوش قدم

چهارمین سالگرد ازدواج (1 )

1392/5/23 15:10
979 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او برای تو 

 

 

بودن آنهایی که بودنش را میخواهیم زمین را زیباتر میکند 

پس همیشه باش حتی اگر نباشم

نفس مامان 

 

امروز سالگرد ازدواج من و بابا جونه خداروشکر میکنم که درچهارمین سالگرد ازدواجمون خدای مهربون گلی چون تو رو به ما داده

انشالله سال بعد سالگرد ازدواجمون تو هم کنارمونی و کلی شیطونی میکونی و از سر و کول من و بابا  

 

امین بالا میری عشقم


 

 چهار سال پيش زيبا ترين عروسی دنيا از آن من شد كه تا ابد در قلبم زيباترين خواهد ماند

درست  تو يه همچين روزي (8 مرداد ماه) منو بابا به عقد هم در اومديم...

قشنگم...

ایشالا میای و عکس های عروسی رو می بینی باید خوشبختیه مادرتو ببینی ...یه عروس زیبا با یه داماد ناز...چه شبی بود... شبی مثل هیچ شب...

امین جان بابت همه چیز ممنونم...

 

 هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست
عزیزم و همسفر دائمی من،

سالگرد پیوندمان مبارک …

 همسر با وفایم من برای همسفر شدن با تو ، از تمام دلبستگی‌ هایم گذشتم …
حال منم و یک بغل پر از گلهای عاشقی …
تو وعده سبزشدن دل کویر مرا دادی و بغض بی پایان مرا فرونشاندی
وقتی که باران نمی‌ بارد ، تو مهربانی ببار ای گل همیشه بهار من …

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد جان
10 مرداد 92 13:01
سالگرد ازدواجتون مبارک به امید روزی که سالگرد یکمین سال نی نی تو راهتون رو جشن بگیرید
فرشته
13 مرداد 92 13:20
عزیزم نگارم بهت تبریک میگم با تمام وجود امروز خوشحال شدم... ایشا... 5سالگرد ازدواجتون رو با نی نی خوشگلتون بگیرید... با دخمل خوشگل و با حیای ناز مثل خودت و قد بلند.......