سلاله جونیسلاله جونی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

سلاله جونی نی نیه خوش قدم

زیبا ترین صدای دلنشین زندگیم

1392/5/28 9:10
952 بازدید
اشتراک گذاری

به سلامتیه قشنگترین موسیقی دنیا 

یعنی صدای قلب کسی که همه زندگیته ...

 

 

 آرام بخوان چون ارام نوشتم

 

بی پروا بخوان چون از خود نوشتم

 

نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم 

 

و از دل بخوان چون با دل نوشتم !!!

 

نازنینم دوستت دارم ..

   سلام عشق مامان

 هروقت که بهت فکر میکنم بغض میشینه تو گلوم 

دوست دارم های های گریه کنم

نمیدونی که چقدر دوست دارم

 

عزیز دلم خیلی مواظب خودت باش 

بابا امین هم خیلی دوست داره و همش سراغتو میگیره

شب قبل از اینکه بخوابه اول دستشو میزاره رو دل مامان و برای

تو دعا میخونه و باهات حرف میزنه بعد میخوابه

ایشالا شبی نشه که بدون دستای بابایی خوابمون ببره..

الهی من فدات بشم عشقم 

دعامون کن



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)