سلاله جونیسلاله جونی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

سلاله جونی نی نیه خوش قدم

خرید های سیسمونی

1392/6/13 15:24
1,126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان خوبی؟

میخوام واست از خرید هات بگم منتکم

وای سلاله جونی نمی دونی که چقد داره به مامانی و بابایی خوش می گذره تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولآخه خرید هاتو شروع کردیم کلی خرید کردم واست جیگری...سشچقد تکون می خوردی و من متوجه می شدم که خوشت میاد ازشون و سریع می خریدم

تخت و کمدت رو سفارش دادیم که تختت 4 منظوره اس یعنی هم نوزادی هم نوجوانی هم گهواره میشه و هم میز تحریر وقتی بزرگ شدی....رنگ کرم و یاسی انتخاب کردم چون می خواستم مثل رنگ اتاق نی نی های فامیل نشه فردا تخت و کمدت حاضر میشه جیگر...ست کالسکه و کریر و روروءک هم خریدم...کلی لباسای خوشکل...کلی پتو و حوله....ست غذاخوری ..گهواره کنار تخت و یه سری خورده ریزهات..کلی سرمون گیجید سیش

حالا مونده پوشک هات،فرش اتاق،پرده،وان حمام،اسباب بازی هات،جانمازتو چند تا از وسایل ریزه میزه ات..مامانی خدا کنه که خوشت بیاد و ازش خوب استفاده کنی...پسر عموت هم 18 هم به دنیا میاد...ایشالا صحیح و سال باشه عزیزم...

خیلی دوس دارم زودی بیای و ببینی وسایلتو....سعی میکنم وقتی اتاقت آماده شد عکسشو واست بزارم نفسم....ص

کلی مامان نگار خسته شد سلاله جونی پس میرم یه کم لا لا کنم قشنگممکنک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی صدف
13 شهریور 92 14:35
خریداتون مبارک باشه مامانی.انشاالله سلاله جون به سلامتی به دنیا میاد و ازشون استفاده میکنه.
مامان محمد جان
14 شهریور 92 7:49
خسته نباشی بانو خدا قوت تخت خوبی انتخاب کردی من که از گهواره خواهر زادم استفاده کردم در 8 ماهگی محمد جان شکست .از این نی نی لالا ها بود سالم باشین با سلاله جون