سلاله جونیسلاله جونی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

سلاله جونی نی نیه خوش قدم

یک آغاز برای کودکم...

1392/6/17 10:57
627 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان امروز صبح توی تاکسی این کلمات اومد تو ذهنم داشتم واست زمزمه می کردم دیدم خوشت اومد تکون میخوردی گفتم بنویسم تا بعدترها هم برات بخونم

آخه امروز شاهد دعوای یه زن و شوهر تو خیابون شدم و مامان خیلی ناراحت بودم تو تاکسی و یا خیلی چیزها و خیلی کس ها افتادم ...خدا واسه هیشکی نیاره...

اين يك اغاز است براي كودك من
كودكي كه هنوز نيامده و خود را براي
جدال سرنوشت در بطن مادري كه
بي صبرانه انتظارش را ميكشد اماده ميكند
نازنينم ميدانم كه در وجود من رنج هاي
بسياري را متحمل ميشوي اما
بدان امن ترين جاي زندگي
همان جاي تنگ و تاريك دل من اما پر هیاهو و پر اشتیاق است
  با همه اين ها مي خواهم كه بيايي و
بهار زندگي من و پدر باشي و
با عطر نفس هايت روح زيستن را
به ما هديه بدهي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)