سلاله جونیسلاله جونی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

سلاله جونی نی نیه خوش قدم

روز مامانی

1392/3/21 12:43
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقل مامان

امروز چطوری؟ ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩منکه یکم هیجانم بیشتره آخه امروز روز مادره ،مامانی کاش بودی و صدای قشنگتو میشنیدم چه کنم که بازم باید صبر کنم مثل همیشه...یه وقتایی از صبر کردم خسته میشم آخه  تازه رفتی تو 3 ماه خیلی مونده تا ببینمت اما میدونم خیلی ارزششو داری واسه همین صبر میکنم تا خودت بیای و بهم تبریک بگی ...راستی مامانی تو که از پیش خدا میای بگو ببینم بابایی چی خریده واسم؟ای شیطون...شوخی کردم مامانی ها فقط سلامتی همسر و کوچولو هاشونو می خوان .بعد از ظهرم میریم خونه مامان رباب و مامان عفت تا بهشون تبریک بگیم قرار شد بهشون کارت هدیه بدیم تا خودشون خرید کنن اما من هم رفتم یه چیز کوچیک بخرم واسشون ، واسه مامان خودم یه پارچه چادری خریدم و واسه مامان بابایی یه شلوار سندبادی خداکنه که دوست داشته باشن.

عزیزم تو خاله زیاد داری همه ی دوستای مامان هم می شن خاله هات.اکثر دوستای مامان زنگ زدن و میگن بابا امین چطوره ؟چی خریده واست میگم بابا صبر کنید ببینمش؟هنوز که شب نشده من شب کادو مو میگیرم....smiley7023.jpgپس تا شب مامان جونی صبر میکنیم تا خودت ببینی که بابایی چیکار میکنه...

از طرف بابایی عکسهای متحرک تبریک روز مادر ۹۲و فسقل _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بازیگری کودک و نوجوان
6 خرداد 92 11:15
آموزشگاه سینما و تئاتر هلیا فیلم(14131) با بیش از 14 سال سابقه در زمینه ی آموزش و تولید فیلم و تئاتر برگزار می کند: بازیگری کودک و نوجوان(نمایش خلاق) ویژه تابستان 77601790 - 77501973
shab
6 خرداد 92 18:43
elahi che mamane ba zooghi