سلاله جونیسلاله جونی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

سلاله جونی نی نیه خوش قدم

هفته ی 29 تو دل مامانی...

1392/7/13 12:47
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق و زندگیم

باز هم از خداوند بزرگ شاکرم که تو رو به من داده و اجازه داد تا من از حس با تو بودن لذت ببرم از خدا می خوام به همه منتظران نی نی هم لطف کنه و این لذت رو به اونهامبچشونه

 

گل قشنگم الان 29 هفته است  که مهمون دل مامانی هستی خدایا به حق خودت قسمت میدم که از تو محافظت کنه

totalgifs.com anjos gif gif artangel.gif[
[
میدونی خیلی حس خوبی دارم حس عجیبیه که چاشنی شم استرسه اگه یه روز یه ذره حالم خوب نباشه استرس میگیرم تازگیا هم که تکون خوردنات مایه آرامشمه اگه یه کم تنبل کنی در ثانیه 10000000000000 فکر میکنم چکار میشه کرد مامانیه دیگه به خودم میگم نکن اینجوری خدا خودش حافظه فرشته totalgifs.com anjos gif gif 29 (2).gif  ماست

[totalgifs.com mickey-minnie gif gif 42.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)