سلاله جونیسلاله جونی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

سلاله جونی نی نیه خوش قدم

تصمیم بزرگ نگار و امین

1392/3/5 15:29
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

دیشب من و بابایی خیلی فکر کردیم که به مادر بزرگهات و عموها و دایی هات چطور بگیم که هم همدیگرو ببینن و هم یه دفعه خوشحال بشن و خوشحالیشونو ببینیم ،شاید بپرسی که چرا؟الان واست تعریف میکنم :مامانی ،خانواده من و بابایی بعد از عروسی که یه مشکل کوچولویی پیش اومد باهم قهر بودن و حاضر به دیدن هم نبودند البته یه وقتهایی باید رودررو می شدن اما ناچارن  یه سلامی از روی ادب می کردند.خلاصه جونی،جونم واست بگه که غصه ام شده بود که چیکار کنیم اگه دو تا مهمونی میگرفتیم که جدا جدا بهشون می گفتیم اون شوق اولیه گفتن برای ما تو دومی دیگه نبود بابایی گفت نگارم تو نگران نباش فقط به نی نی فکر کن بقیه اش با من ....و از اونجایی که به بابایی اطمینان داشتم دلمو دوباره بهش سپردم و یکم خیالم راحت تر شد توکل به خدا کردم.واسه خودمون قرار گذاشتیم که 5 شنبه یه مهمونی بگیریم تو سفره خونه عمو مهدی، همکار بابایی که تازه سفره خونشون افتتاح شده و قرار شد بابایی هماهنگی کنه و قرار و بزاره .

منم منتظر میمونم فردابابایی چیکار میکنه.....چه شود.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)