سلاله جونیسلاله جونی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

سلاله جونی نی نیه خوش قدم

روز بابایی

1392/3/6 14:09
237 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم سلام babol2011.blogfa.comزیباساز وبلاگ

امروز روز پدره کاش بودی و دستتو میگرفتم و با هم میرفتیم خرید واسه بابایی همه ی فکرم تویی آخه دو روزه که درد میکشی و به من منتقل میدی نمیدونم چرا؟خدا کنه که چیزی نباشه و زودی خوب بشی من که گفتم واسه این درد داریم چون الان استخونای ظریفت داره شکل میگیره منم دو هفته دیگه میرم غربالگری تا کامل معلوم بشه ...خلاصه منکه دارم میرم واسه بابایی خرید کنم بعدشم با بابایی جونی میریم واسه بابا قاسم و آقاجون عسگری کادوی روز مرد بخریم .نی نی جون خوشکلم کاش بودی و باهم میرفتیم .پس امسال با هم یه قرار میزاریم که تا بابایی رو دیدیم از طرف تو ببوسمش و روزشو تبریک بگیم.از طرف شمام یه کارت خوشکل روز پدر میزارم تو وبلاگت که بابایی ببینه و حال کنه...خوبه؟

بابا امین جونی روزت مبارک .

امین جان این اولین سالیه که داری پدر میشی نمی دونم نی نی مون دختره یا پسر اما هر دو شون بهت تبریک می گن امیدوارم که سال دیگه بتونی قشنگترین هدیه آسمونی که خدا بهت داده رو تو آغوشت بگیری و بگی خدایا....شکرت....

سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.comشکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)