سلاله جونیسلاله جونی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

سلاله جونی نی نیه خوش قدم

ماهی کوچولو...

1392/6/25 11:17
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهی کوچولو...

تو تكان مي خوري

من زنده ميشوم

تو نفس مي كشي

من هست ميشوم

تو هستي

من هستم

بابا امینت هست

و خدا كه هميشه نگهدار و مراقب ما


عزيز توچولوي من ديشب همچين عين ماهي از اينور دلم ليز خوردي به اونور كه من دلم هري ريخت چقدر حس زيبايي بود براي همه منتظران و خاله هاي ني ني سايتي دعا كردم همه اونهايي كه منتظر اين هديه لذت بخش خدا هستند اي خدا اونهار ودرياب

خلاصه من با اين لذت خوب خوابم برد البته صبح هم كه اومدم شركت نشستم بازم وول خوردي خيلي دوستت دارم ديگه خيلي بيشتر حس ميشي عزيزم

راستي ديروز جمعه هم بابا امین مهربونت ماماني رو برد جمهوری و براش يه مانتوي سايز بزرگ تر خريد اخه هر چي تو توپول تر ميشي ديگه توي لباس هاي من جا نمي شي قربونت برممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهسا
17 شهریور 92 12:15
عزیزم انشاالله سه ماه باقی مانده رو هم مثل شش ماه گذشته به خوبی و خوشی پشت سر بذاری. برات آرزوی موفقیت میکنم.
مامان مهسا
17 شهریور 92 13:13
مرسی عزیزم از اینکه منو لینک کردی . ولی فکر میکنم اشتباه زدی آدرس وبمو
مامان محمد جان
20 شهریور 92 7:47
سلام خانمی دوران بارداری با تکون خوردنهای نی نی ها خاطره ای ماندگاره مخصوصا وقتی که ماه هشت به بعد شی مخصوصا از هفته 32 و به بعد