سلاله جونیسلاله جونی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

سلاله جونی نی نیه خوش قدم

مرد را فقط مرد می فهمد...

1392/6/25 11:19
587 بازدید
اشتراک گذاری

سلاله جونم سلام

دل مامانی یه وقت هایی خیلی می گیره ...❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤نمی دونم چرا اما دوست دارم یه چیزهایی زود زود تموم بشه یا اصلا نباشه ...فدات شم زندگی یه وقت هایی ملس میشه باید تحمل کنی و صبر پیشه کنی یه وقت هایی آدم که عصبانیه نمی تونه اشتباه خودش رو هم ببینه و همش یه طرفه به قاضی می ره ...دخترم گاهی اوقات شاید بشه از دست قوی ترین مرد زندگیت دلخور بشی اما من همیشه تو اون لحظه صبر کردم و اینو به خودم گفتم:

مــــــرد است دیگر ....گاهی تند میشود،

گاهی عاشقانه میگوید....!!

مـــــــــــرد است دیگر....

غرورش آسمان ،دلش دریاست.....!!

تو چه میدانی از بغض گلو گرفته یک مــــــــرد...؟؟! ...

تو چه میدانی از چشمانت که شده دنیای او.....؟

تو چه میدانی از هق هقِ شبانه ای که خودش خبر دارد و

بالشتش....!؟!!

تو برو پیِ درد و دل های مردی بگرد که پاییز شده کابوس شومش....!!!

مرد را فقط مرد میفهمد و مـــــــــــرد.....!!!؟❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

امیدوارم تو هم بتونی قدرت اینو داشته باشی و خودتو آروم کنی عسلم..اونوقت عاشقانه هایی از طرف مقابل می بینی که هزار بار خدا رو شکر میکنی بابت صبری که به تو داده...چون دختری ...یه دخمل خوکشل...

دختر که باشی نفس بابایی لوس ِ بابایی ... عزیز دردونه بابایی حتی اگر بهت نگه . دستت رو میذاره روی چشماشو میگه : این تویی که به چشمای من سوی دیدن میدی خلاصه دختر یک کلام .... نـــفــــس بـــابــــاســــت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)